Zaměstnáváte ve vaší firmě několik lidí a rádi byste vytvořili z vašeho pracoviště lepší místo, kde si budou lidé více rozumět, a kde by se tamní prostředí mohlo přiblížit atmosféře rodinných firem s dobrými mezilidskými vztahy? Pak byste mohli začít více s lidmi komunikovat, uspořádat tu a tam nějakou oslavu, například slavit narozeniny vašich zaměstnanců, zvát je na večeři do restaurace, pořádat firemní večírky nebo sportovní akce anebo dokonce nabídnout vašim kolegům společně strávenou dovolenou. Kromě toho je vhodným zpestřením darovat každému z nich předměty s potiskem, jen tak, pro radost a případně i jako propagační výrobky. Mohly by to být deštníky, čepice, hrnky a také reklamní trička s potiskem. Jak ale koncipovat potisk, aby to mělo patřičnou odezvu?
Buďte osobní – když se na reklamní textil natiskne firemní logo a krátký text, například „Výroba a prodej sypkých stavebních hmot“, bude to vysloveně neosobní a takové tričko pouze reflektuje váš firemní zájem a profit, ale jestliže ke každému tričku přidáte jmenovku, bude to něco úplně jiného.
Vhodným příkladem by mohl být rozvoz potravin, například firma Rohlík. Kdyby každý kurýr měl tričko nebo mikinu s potiskem a na oblečení uvedeno své křestní jméno, bude to zároveň profesionální i osobní. Můžete s těmito lidmi lépe konverzovat, oslovit je a směřovat rozhovor více na pohodu, než na stres.
Využijte tiskovou plochu lépe – dáte-li si záležet a k potisku přidáte něco hezkého, nějaký přírodní motiv, může být reklamní textil i vkusným oblečením pro volný čas. Proč například nezkusit na potisk pořídit panorama hor, mořskou lagunu, fotku delfínů, motýlů, květin nebo cizokrajného ptactva. V přírodě se nachází tolik inspirativních témat a ta mohou zpestřit oblečení nám všem, stačí jen chtít a mít dobrou vůli něco změnit k lepšímu.