Pamatujete se na film „Jak dostat tatínka do polepšovny“? V jedné ze scén se maminka malého Vaška seznamuje se svým nastávajícím tchánem na jeho venkovské chalupě, a ten se hrdě přihlásí ke svému řemeslu slovy: „Já jsem pokrývač!“ Pokrývači jsou lidé odvážní, co netrpí závratěmi, a dovedou si poradit i s pokládkou střešních krytin na výškových stavbách. Není to práce zrovna jednoduchá, protože přichází do styku s velkým množstvím prachu, s těžkými betonovými taškami a dřevěnými hrubě opracovanými latěmi, plnými třísek. Pokrývači pracují i za letních veder, což jistě není záviděníhodné.
Ačkoli je pokrývačské řemeslo poptáváno velmi často, a je v řemeslných oborech nezastupitelné, je zapotřebí dát veřejnosti vědět, že pokrývačská firma existuje, a v jakém regionu případně působí. Mnoho lidí dnes poptává celou řadu výrobků a služeb na Internetu, a tak je rozumné zaměřit svou pozornost právě sem. A můžete to udělat poměrně snadno, ovšem za pomoci profesionálů s IT zaměřením.
Prezentace na webových stránkách
Vlastní web, v patřičné grafické úpravě, dokáže oslovit nejednoho zájemce o pokrývačské práce, a není nikde psáno, že si nemůže vybrat právě vaši firmu. Podstatné je, aby vaše konkrétní nabídka byla zajímavá, konkurenceschopná a hlavně férová. Pomoci mohou i dobré zákaznické reference z předchozích realizací.
Na co byste ovšem neměli zapomínat, je zpracování SEO, aby vás vyhledávače umísťovaly do předních pozic, a spolu s tím i TikToková PPC reklama anebo další reklama PPC Pinterest. Reklamy formou PPC (Pay – per – click) mají vysokou účinnost zejména na sociálních sítích tohoto typu, protože je navštěvují tisíce lidí, a mnozí z nich uvítají i kontakty na solidní řemeslníky. A právě pokrývači jim mohou významně posloužit při výměně střešní krytiny anebo u novostaveb rodinných domů.